Thuis... - Reisverslag uit Duiven, Nederland van wienkenienkenepal - WaarBenJij.nu Thuis... - Reisverslag uit Duiven, Nederland van wienkenienkenepal - WaarBenJij.nu

Thuis...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 Februari 2009 | Nederland, Duiven

Ola!
Ook van mij hebben jullie nog een laatste berichtje te goed. Ben alweer een paar uur in het idd koude nederland (moest even nadenken toen ik hier weer de kale bomen zag... was vergeten dat het winter is :P). De laatste paar daagjes in Ecuador hebben we doorgebracht in Otavalo. Daar hebben we weer in een heel mooi (en erg rustig) hostel gezeten met een superuitzicht op 2 vulkanen. Op maandag hebben een andere vulkaan (Fuya Fuya) in de buurt beklommen. Van 3700 naar 4200 meter door een landschap met alleen maar gras. Supermooi maar door de bewolking en harde wind wel vrij koud. Door de bewolking hadden we helaas ook niet zo'n geweldig uitzicht maat het was heel gaaf :). En we hebben de top gehaald! Daarna hele eind weer naar beneden en in het hostel de rest van de middag in de hangmat gelegen. Op dinsdag wilden we in de omgeving gaan wandelen maar helaas regende het... uiteindelijk smiddags toch nog gegaan (dreigende lucht maar geen regen gehad). We hadden een routebeschrijving mee maar het was weer vrij vaag. Uiteindelijk zijn we dwars door weilanden (met koeien en stieren erin waarvan we niet zeker wisten of ze nou vastzaten..) gelopen om weer bij een weggetje uit te komen. Daarna onder begeleiding van heel veel blaffende honden (die soms wel erg dichtbij komen) weer terug naar het hostel. Woensdag was mijn laatste dagje in Ecuador en die hebben we gebruikt om naar de markt in Otavalo te gaan: souvenirs shoppen :D. Smiddag terug naar Quito om dan midden in de nacht op te staan voor mijn vlucht terug naar huis. Tja, en toen moesten we na 3,5 week weer afscheid van elkaar nemen. Niet leuk :(. Het vliegen zelf ging prima maar de aansluiting was weer flut... Dit keer had ik in Miami 2 uur overstaptijd en met een megarij voor de paspoortcontrole was dat bijna te weinig. Precies een half uur van te voren stond ik voor de gate en kon ik zo doorlopen. In Atlanta ging alles wel goed en zo kwam ik vanochtend om 8 uur in het mistige Amsterdam aan. En alweer: zonder tas..........die is in Miami blijven liggen en wordt als het goed is morgen thuisbezorgd....
Tja, de reis zit er helaas weer op en nu weer terug naar het gewone leven. Maar weer snel iets nieuws plannen ;). Iedereen weer heel erg bedankt voor alle reacties, het blijft altijd heel leuk om te lezen :D.

Liefs,
Nienke

  • 06 Februari 2009 - 20:25

    Mama:

    Mama is blij dat je er weer bent!!!!

    Je verhalen waren fantastisch, maar spannend.
    Mama

  • 08 Februari 2009 - 11:51

    Ramon:

    Welkom thuis:D

  • 08 Februari 2009 - 19:12

    Irene:

    Het was super om je terug te zien en daarmee Annemiek ook een beetje.. Je foto's waren prachtig en je verhalen ook. Toen we gisteravond thuiskwamen, stonden A. foto's ook al op de site (het dvd-tje deed het bij ons dus ook niet), en vanmorgen las ik haar blog. Jullie vullen elkaar fantastisch aan.
    Groet, Irene.

  • 28 Februari 2009 - 16:43

    Marianne:

    Hallo Wienke en Nienke,

    Jullie kennen mij niet, maar ik haalde deze communicatiemanier van de site van Guhar, die jullie als referentie opgaf.

    Ik denk er namelijk over om vrijwilligerswerk in Nepal te doen, kwam op de site van Guhar, maar daar stond nergens een contactadres, en ik wil me nog niet meteen binden (er was namelijk wel een aanmeldingsformulier).

    Ik vroeg me af of jullie mij misschien wat zouden kunnen vertellen over Nepal, de organisatie Guhar en of jullie misschien een contactadres van hen hebben.

    Mijn adres is mariannedenbrok@hotmail.com
    Alvast heel erg bedankt.

    Groetjes, Marianne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Duiven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2009

Thuis...

05 Februari 2009

brrrrr...

30 Januari 2009

Beeste in de jungle

29 Januari 2009

Tafelberg en schelpjes zoek

25 Januari 2009

Foto´s!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 58492

Voorgaande reizen:

23 Februari 2011 - 07 April 2011

Nepal part 2 ;-)

05 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: